Аз съм Господ Който те изцелявам


Изход 15:26

Ако прилежно слушаш гласа на Господа своя Бог, и вършиш онова, което Му е угодно, и слушаш заповедите Му, и пазиш всичките Му повеления, то не ще ти нанеса ни една от болестите, които нанесох върху египтяните; защото Аз съм Господ, Който те изцелявам.


Аз съм Бог, Който те изцелявам
Аз съм Господ, твоят Изцелител
Изпращам Словото Си, и изцелявам твоята болест
Аз съм Господ, твоят Изцелител

Божието Име е по-могъщо от всяка една болест, която можеш да назовеш сега
Може би си получил ужасна диагноза от докторите, които са ти казали, че твоята болест е неизлечима
Но знаеш ли какво, има надежда сега
Има надежда, защото Божието обещание е, че Той ще ни изцели
Изповядай сега Неговото Слово
Изповядай Словото Му, и ще видиш, че Неговото Име е по-могъщо от рака, от сърдечните болести, или от всяка друга болест, която можеш да назовеш сега
Да, Той е твоят Изцелител, нека да изповядаме това пред Него

Ти си Бог, Който ме изцеляваш
Ти си Господ, моят Изцелител
Изпращаш Словото Си и изцеляваш болестите ми
Ти си Господ, моят Изцелител

Исус

1 коментар:

Анонимен каза...

Да, Господи Исусе Христе, Ти си моят Изцелител !!!